Kirúgtunk a hámból - elbírja a fogyókúra?

Keresem a tökéletes megoldást a fincsi péktermékek helyettesítésére!

Mielőtt elérkeznénk a bűnös estéhez, elmesélem a napomat. Kezdjük azzal, hogy az alábbi képre ébredtem. Ez azért érdekes, mert egyébként Sushi a lábunknál szokott aludni, szóval nagyon meglepődtem, hogy reggel úgy feküdt mellettem, mint egy ember, nyakik betakarva. 

img_20180323_074741.jpg

Reggeli: Az a baj, hogy szerelmes vagyok az olivás stangliba (ez most éppen LIDL-s) - pedig nem is szeretem az olivabogyót - , a probléma csak az, hogy tök sok kalória van benne, meg nem is teljes kiőrlésű lisztből készül, szóval annyira nem is egészséges. Nincs szüksége rá a szervezetünknek, csak a kis lelkemnek. Ő meg a mai naptól szépen megtanul lemondani róla. (na nem örökre, azért néha-néha majd beiktatunk egy ilyen reggelit). Tehát ettem egy ilyen stanglit 4 szelet csirkemellsonkával, egy tükörtojással és sok-sok friss zöldséggel. A reggelim végeredménynek 465 kcal lett, ami elég sok, és ráadásul az a gonosz stangli vitte el a felét...

img_20180324_101601.jpg

Ebéd: Tegnap főztem egy tök fincsi francia hagymalevest. Na persze, már megint Zé módra. Én régebben úgy csináltam ezt a levest, hogy miután már gyönyörű aranybarnára pirítottam a hagymát, megszórtam valamennyi liszttel, és utána öntöttem fel vízzel, és fűszereztem. Ebben a receptben igazából annyi az újdonság, hogy nem használ lisztet (van viszont benne rengeteg hagyma, fokhagyma, fehérbor, húsleves alaplé, só, bors, kakukkfű, és még még tettem bele egy icipici majorannát is). És jó, egy kicsit hígabb lesz a végeredmény, de ízeiben isteni, és kit érdekel, hogy nem olyan sűrű, ha egyszer mindenképpen kerül bele reszelt sajt. Én még a végén egy kis rukkolával díszítettem. Bazinagy adagot ettem, majdnem 400 grammnyi levest, raktam bele 30 g reszelt gouda sajtot és pár szál rukkolát, így volt az én tányérom tartalma összesen 260 kcal. Őrület, mennyire jól laktam vele, és milyen kevés kalóra volt. Azt hiszem, rá fogok szokni a levesekre.
img_20180325_150434.jpgElég jót reggeliztünk és ebédeltünk tehát, aztán este jól elrontottuk az egészet. Elkövettük a tipikus hibát, amit sokan csinálnak, és amivel tele van az instagram is. Hogy hétköznap fogyózunk, salátázgatunk, és ha jön a hétvége, akkor jön a buli, hamburgerrel, alkohollal, pizzával, stb. Igyekszem majd máskor visszafogni magam, és csak egy pohárkával inni, ránézni a popcornra, és nem venni belőle, és hasonlók. De tegnap nem tettem így, ittam a kedvenc meggyes sörömből (Mort Subite), ettem a sós mogyoróból és a többi finomságból is, de mit lehet tenni olyankor, amikor átjönnek az emberhez a barátai egy nagyon izgalmasat társasozni? :)img_20180324_184612.jpgA T.I.M.E.S. STORIES társassal játszottunk, amiből az alapjátékon már túl voltunk, így a The Marcy's Case kiegészítővel folytattuk. Háromszor kellett meghalnunk hozzá, hogy negyedszerre sikerüljön, de megérte. Jövő héten szerintem folytatjuk a következő kiegészítővel... és kevesebb nasival. 

De ennek a bejegyzésnek a legnagyobb kérdése mégis az, hogy ti mivel helyettesítitek a kenyeret, pékárut? És itt most azokhoz szól a kérdésem, akik ugyanúgy rajonganak a croissantért, a friss kifliért, a magos császárzsömléért, és hasonlókért, mint én. Nektek mi jött be eddig leginkább? Extrudált kenyér? Proteinkenyér? Én még keresem a csodát. :)