Éljen a banán palacsinta!

Kezdett unalmassá válni, hogy minden nap ugyanazt reggelizzük, ezért ki akartam próbálni valami újat. A banán palacsinta már régóta a várólistámon volt, de féltem, hogy le fog tapadni, le fog égni és nem lesz elég finom.

img_20180322_103807.jpg

Ráadásul csak két banán és két tojás kellett hozzá. Hát ebből meg mi fog kisülni? A recept egyébként rendkívül egyszerű. Karikázd fel a banánokat, villával nyomkodd jól össze őket, majd keverd össze a tojásokkal, amíg egy darabos híg masszát nem kapsz. Kis vajat forrósíts a serpenyőben, és mehet is rá az első adag. Én igyekezdtem mindig kilapítani őket, hogy könnyebb legyen megfordítani, de így sem volt olyan egyszerű. Azt hiszem, ehhez még be kéne szereznem valami jó kis fordító eszközt. :)img_20180322_095034.jpg

Csalódnom kellett. Méghozzá kellemesen. A palacsinták nem tapadtak le, gyönyörű színe lett mindnek, és az íze! Valami fantasztikus. Meglocsoltam egy kis juharsziruppal, megszórtam pár aszalt vörösáfonyával és blansírozott mandulával, de külön megkóstoltam fahéjjal és kakaóporral is.

Mindenhogy nagyon finom. Összesen 8 sült ki a tésztából, én 4 palacsintát ettem meg, ami összesen 100 gramm volt. A feltétekkel és a vajjal együtt (amin sütöttem) nem volt több az egész 260 kcal-nál. És teljesen jól laktunk. 

img_20180322_103900.jpg

Legközelebb a tojás muffinokat szeretném kipróbálni, de még keresgélek hozzá recepteket, nem tudom még, milyen zöldségekkel próbáljam ki elsőre. Ha valakinek van egy tuti bevált receptje, ne habozzon megosztani velem.