Koktéloznál egy jót Budán?

Meglátogattuk a Karolin Cafe-t!

Ez nem éppen a legegészségesebb és legfogyókúrásabb blogbejegyzésem lesz, de annál színesebb és finomabb. A barátnőimtől még január végén kaptam születésnapomra egy kupont: KORLÁTLAN KOKTÉLFOGYASZTÁS KÉT ÓRÁN ÁT KÉT FŐRE A KAROLIN CAFE-BAN.

img_20180403_165430.jpg

Bár nagyon örültem neki, kissé megfeledkeztem róla, és mivel ma járt volna le, tegnap gyorsan beugrottunk koktélozni K. barátnőmmel.

Nem akarok pontos számokat mondani, hogy hány koktélt is fogyasztottunk pontosan, azt biztosan tudom, hogy az első koktélom annyira gyümölcsös és frissítő volt, hogy nagyon gyorsan megittam, és már mentem is a következőért. Utána azért picit belassítottam. 

img_20180403_172553.jpg

Én régebben nagy koktélozós voltam, sőt otthon is szerettem összerakni a barátaimnak szép, színes, csíkos, díszes koktélokat. Annak örültem ezen a helyen, hogy egészen új fajta, meglepő koktélok is voltak, nem csak az alap, mindenki által ismertek. Úgyhogy ilyen tipikusokat nem is ittunk, a különlegeseket próbálgattuk.

img_20180403_175204.jpg

K-tól kaptam egy nyuszicsokit is, és vettünk egy kis nachost sajtszósszal, így nem kellett aggódni, hogy megárt az alkohol. Egyébként (spoiler) nem is ártott meg, de azért a vége felé már nagyon nevetgélősek lettünk.

img_20180403_170300.jpg

Micsoda színek! Mázlink volt, hogy nem késő este mentünk, és hogy szuper időnk volt, ezért kiültünk a teraszra, és ott beszélgettünk a koktélok mellett. Szerencsénkre nem volt zsúfolt a hely, ezért a mixernek maradt elég ideje ránk, így minden koktélunk tökéletesen szép és isteni finom volt. Szóval ha koktél, akkor én merem ajánlani a Karolin Cafe-t.

img_20180403_172557.jpg