Egy kutyabarát cukrászda - Édesem

Ma éppen azon gondolkodtam, hogy rántottát készítsek-e vagy palacsintát, vagy zabkását, amikor a barátom közölte, hogy márpedig ő szeretne az Édesemben reggelizni. Felkerekedtünk hát, és Sushival együtt elmentünk a tőlünk ötpercnyi sétára található aprócska cukrászdába.
img_20180325_114610.jpg

Már másodszor jártunk az Édesemben, és egyszer sem kellett csalódnunk. Ezen a helyen minden nap más és más süteményeket találhattok, de ami állandó és biztos, az az, hogy minden friss és finom. Én különösen azt szeretem, hogy nem az agyonismételt tipikus cukrászdás tortákkal van tele az aprócska hely, hanem új ötletekből kifinomult stílussal készített finomságokkal.

img_20180325_114552.jpg

Én a tejeskávém mellé egy cseresznyés-mandulás tartot választottam, aminek már-már marcipános beütése volt, egyszerre volt fanyar, édes és krémes. A barátom pedig egy körtés-marcipános rétest és egy sósmogyorós csokis cookie-t evett. A rétest nem kóstoltam, de a kekszben nagyon tetszett, hogy egész mogyoró szemek voltak benne.

img_20180325_115351.jpg

Bár a tányér azt sugallta, hogy kéne még valamit ennünk, de mi ennyivel már teljesen jól laktunk. Sushi örült volna, ha valami lehullik az asztalról, de ő már csak otthon kapott reggelit. :) Nagyon örömteli az is, hogy a közelünkben, a II. kerületben egyre több kutyabarát helyet találunk. Visszatérő vendégei leszünk a helynek.