A kutyám lopná a reggelim!

Tegnap megint bűnös estét tartottunk. Sütöttem egy kis pizzás csigát leveles tésztából, rendeltünk sushit, borozgattunk, beszélgetős estet tartottunk a baráti körrel. Úgyhogy ma reggel valami nagyon könnyű reggelire vágytam. Összekevertem egy kis krémtúrót natur joghurttal, raktam rá egy kis gyümölcsöt, és gyönyörködtem benne egy sort, amikor is megérkezett Sushi.

img_20180331_112244.jpg

Szörnyű ez a kutya. Teljesen be van indulva a gyümölcsökre. És a joghurtra is. Jobban rajong ezekért, mint egy falatka sajtért. Én ezen a mai napig nem tudok kiigazodni. Szőlőt nem szabad adni a kutyának (bár, ha jól emlékszem, csak nagy mennyiségben okoz gondolt), úgyhogy azt mellőztem, de az eperből és a banánból azért kapott pár falatot. Nagyon hálás is volt. A joghurtos dobozt pedig mindig kinyalogatja a kis hülye. Egyébként ez a reggelim, ami 80g zsírszegény krémtúróból, 50g natur joghurtból, és a gyümölcsökből állt, 189 kcal volt, ami nagyon kevés. Ehhez képest teljesen jól laktam vele, és fantasztikusan finom volt.

img_20180331_112107.jpg

Ma este is barátokkal találkozunk, fogok sütni egy diabetikus joghurtos gyümölcsös sütit, már alig várom. Addig is próbálom vágni a receptvideót, amivel készülök. Ez lesz az első, és nagyon izgulok, mert eléggé amatőr felszereléssel vettük fel. Viszont baromi szép sütit sütöttem. Szóval hamarosan debütál az első receptvideóóó.