RECEPTVIDEÓ! - Babos csokis brownie

Liszt- és zsiradékmentes recept

Új projektbe kezdek, receptvideókat fogok készíteni nektek. Egyelőre kipróbáltam itthon, profi világítás és eszközök nélkül, mobillal felvéve. Nézzétek el nekem így az első videónál ezeket, később majd, ha sikerült, bevonok pár profit, és akkor szuper videókat készítünk nektek!

Babos csokis brownie. Sokaknak az lehet az első reakciója, mint nekem volt: fúj, azt meg hogy? Hát úgy, hogy a leturmixolt főtt bab szinte semleges ízű. Helyettesíti viszont a lisztet és a zsiradékot is a süteményben. Hát nem fantasztikus? Higgyétek el nekem, hogy ennek a süteménynek a masszáját iszonyat gyorsan össze lehet állítani, és valami fantasztikus lesz az íze, miután megsült. Most, ahogy írok róla, csorog a nyálam.

Hozzávalók:

  • 1 konzerv vörösbab
  • 1 banán
  • 3 púpos evőkanál cukrozatlan kakaópor
  • 1 evőkanál vaníliás cukor (szívem szerint vaníliarudat vagy vaníliaaromát használtam volna, de egyik sem volt itthon, ha tudjátok, ti cseréljétek le, és akkor nem kell használnotok egyáltalán cukrot)
  • 3 tojás
  • 1 teáskanál sütőpor
  • 1 teáskanál szódabikarbóna
  • 1 evőkanál juharszirup
  • 50 gramm pisztáciás étcsokoládé (bármilyen csokit használhattok, nekem most ez volt itthon, és isteni lett vele)

A hozzávalókat összekeverjük, kivajazott, kilisztezett sütőformába vagy tepsibe öntjük, és kb. 180 fokon 30-35 percen keresztül, tűpróbáig sütjük. Hőlégkeveréssel elég lehet a 170 fok is.

Díszítéshez:

  • 1 marék blansírozott mandula
  • 300 gramm eper
  • 30 gramm olvasztott étcsokoládé

img_20180327_165924.jpg

A jó hír az, hogy ez a süti nem csak fantasztikusan isteni, hanem viszonylag alacsony a kalóriatartalma. Egy szelet natúr sütiben (tehát a díszítő eper és csoki nélkül, így kb 70 gramm) 97 kcal van.

Ha tetszett a videó, vagy ha ti is elkészítettétek a sütit, írjátok meg! És azt is, hogy ízlett!

img_20180327_164730_1.jpg

Köszönöm a "Mérlegelj! Fogyókúra ínyenceknek" blognak az ötletet, ugyanis ebből a posztból merítettem ihletet, néztem utána még sok hasonló receptnek a neten, és állítottam össze a sajátomat.