Rázódjunk bele a hétköznapokba!

img_20180318_212948_1.jpgJelentem, tegnap még megcsináltam a zöldborsófőzeléket, és be is nyomtuk mindet, naaagyon fincsi lett! Szuper jó ötlet szerintem kihagyni a lisztet, és inkább a borsó egy részét különszedve leturmixolni, kis keményítővel elkeverni, majd visszarakni a többihez, és sűrűre főzni egy kis tejjel. Így kevésbé hízlal, és szerintem jobban megmaradnak az eredeti színek. Mutatok is róla egy képet. (350 g főzelék és egy főtt tojás = 300 kcal)

Nagyon elégedett vagyok a mai napommal. Ilyet azért ritkán mondok, de ma nem csak hogy finomakat és egészségeseket ettem, de még squasholni is voltam. Igaz, hogy otthon hagytam a sport nadrágomat, így egy téli mintás cicanaciban kellett lenyomnom az edzést, de az izzadás és a futkosás így is megvolt, a végére pedig még őszintén élvezni is tudtam (addigra sikerült megbékélnem a nem túl kényelmes öltözékemmel). Utána még szaunáztam is egy szuperjót. 

Csak lenne már jó idő! Ilyen trutymákos időben még a kutyasétáltatás sem szórakoztató... ráadásul a squash után már nem sok mindenhez volt erőm, úgyhogy a főzőcskézésen kívül olvasgattam még és beszélgettem egy jót a Törökországban élő nővéremmel.

Ma megittam 1,2 liter vizet, fél liter limonádét (víz, fél citrom leve, kb 10 g gyömbér belereszelve), és fél liter zöldteát (szigorúan édesítés nélkül). Szerintem ez még mindig kevés, igyekszem majd többet inni, de nem értem, mások hogy csinálják... Én fél óránként rohanok ki a mosdóba! :)

Reggeli: korpás extrudált kenyérkék márványsajtos vajkrémmel, csirkesonkával, főtt tojással, friss petrezselyemmel, paradicsommal, jégsalátával és kígyóuborkával. (4 szelet mindennel együtt 234 kcal)

img_20180319_104135.jpg

Tízórai: nem fotóztam le, mert egyrészt nem volt túl látványos, másrészt iszonyú gyorsan faltam be, mert nagyon éhes voltam. Egy túrórudi és egy tejeskávé volt a mai tízóraim. (198 kcal)

Ebéd: Tejszínes tonhalas durum spagetti (jó sok hagymával és friss petrezselyemmel). Squash után kellett az energia, így ebédnél nem fogtam vissza magam. (230 g spagetti, 170 g szósz = 567 kcal)

img_20180319_160827.jpg

Vacsi: Barátom által készített vöröshagyma, lilahagyma és fokhagyma társaságában sült csirkecombok egy kis maradék durum spagettivel, párolt brokkolival és sárgarépával (256 g csirke + 30 g spagetti, 210 g zöldség = 480 kcal)

img_20180319_203439.jpg

Láthatjátok, milyen hatalmas mennyiség, amit ma elfogyasztottam, és összesen nem volt több az egész, mint 1523 kcal. Amit nyugodt szívvel fogyaszthattam el az egy óra squash mellett. Nagyon lelkes vagyok most, remélem, hamarosan látom majd az eredményét az igyekezetemnek, mert ha nem, akkor hajlamos vagyok rá, hogy elmenjen a kedvem az egésztől.

Nektek mennyi idő után történt látható változás? Vagy akár érezhető? Gondolok itt a közérzetre, éhségérzetre, stb. Én még csak 9 napja csinálom, úgyhogy eddig semmi változást nem észlelek, de amint lesz valami, megírom!

Szép álmokat!