A nadrágvásárlás is lehet mosolygós!

Ez számomra új információ. Világéletemben utáltam nadrágot vásárolni, mert a széles csípőmre, a hatalmas combjaimra és a vaskos vádlijaimra soha nem jöttek fel azok a nadrágok, amiket kinéztem. Mindig mehettem ki a próbafülkéből egy nagyobb méretért. Ez eléggé lehangoló dolog.

Erre ma mi történt? Bementem a H&M-be, hátha ott végre találok magamnak egy nadrágot. Találtam is, egy gyönyörű zöld nacit, amiből levettem a nekem megfelelő (hatalmas, még annál is hatalmasabb) méretet, felpróbáltam, éééééés... BŐ VOLT RÁM! Bizony. Szóval, kimentem, egy kisebb méretért, és az szuperül illett rám. Meg is vettem, és már alig várom, hogy mondjuk holnap felvegyem.

A mai reggelim eléggé hasonló volt a tegnapihoz: korpás extrudált kenyérkék márványsajtos vajkrémmel, fokhagymás karajjal, főtt tojással, friss petrezselyemmel, paradicsommal, jégsalátával és kígyóuborkával. (3 szelet mindennel együtt 275 kcal)

img_20180320_093028.jpg

A mai napban még az is szuper volt, hogy a barátommal elmentünk a Phunky Pho-be enni egy hatalmas levest. Ő hátszínnel ette a levesét, én pedig gyömbéres csirkével. Fincsi volt, de nem győzte le az eddigi kedvenceimet, az Oriental Soup House-t, a Dang Muoi-t és a Pho és Pad Thai-t. (Normál adag csirkés pho leves = 564 kcal)

img_20180320_135504.jpg

Most pedig megyünk át a barátainkhoz társasozni, egy újabb Catan küldetést fogunk teljesíteni, juhú!